Godmorgon!

Ledsen för dålig uppdatering... Jag är mitt i 2 veckors hårt arbete kan man väl säga. Jobbade i fredags kväll och har därefter 6 dagturer på rad. Så dagarna består mestadels av vila, mat och träning utöver jobbet.
Kan ju berätta en nyhet - den 5:e december har jag upplärningsvakt på Haukelands Universitetssykehus :) Så nu ska jag vara 1 månad till i hemsjukvården, sedan byter jag till sjukhuset vilket ska bli väldigt spännande.
Annan nyhet är att jag åker hem till Sverige på torsdag (min födelsedag) :) och stannar hemma till på måndag. Åh vad jag längtar efter alla hemma!

Nu måste jag snart rusa... ut i regnet som bokstavligen öser ner utanför gatulyktan där i mörkret.



Det kanske inte syns så bra vad detta är. Men det är alla söta lappar vi skriver till varann. De har fått en egen liten vägg.

/Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0